Het Corona virus en fysiotherapie

In verband met de situatie rond het Corona virus melden we u het volgende:

De praktijk blijft vooralsnog geopend. Wij volgen nauwgezet de richtlijnen die door het RIVM, de GGD, de overheid en onze beroepsvereniging het KNGF worden gehanteerd.

Uw  behandeling bij Fysiotherapie Almere Haven kan niet doorgaan als u verkouden bent, hoest, keelpijn of koorts heeft. Meldt u zich af via onderstaande informatie.
Ook als u tot een risicogroep behoort laten wij de behandeling niet doorgaan (bijvoorbeeld: longpatiënten, oncologische patiënten, patiënten met auto-immuun ziekte of met hartklachten). Behoort u tot een risicogroep dan wordt u gebeld door uw behandeld fysiotherapeut. Dit geldt ook voor de groepsgewijze training.
Soms kan er in overleg ook gekozen worden voor een telefonisch consult.

Om wachtrijen bij en overbelasting van ons telefoonnummer te voorkomen vragen wij u te mailen naar: info@fysioalmerehaven.nl. Heeft u geen mail dan kunt u uiteraard wel bellen naar 036-5313131. Ook voor annuleringen van afspraken binnen 24 uur zullen wij in verband met deze corona situatie, geen kosten in rekening brengen.

Indien u geen van bovenstaande symptomen heeft dan kunt u gewoon naar de praktijk komen.

Ook in dit geval kan er in overleg gekozen  worden voor een telefonisch consult.

We nemen dan de bekende hygiënische maatregelen in acht;

– We schudden geen handen

– Wilt u zelf een grote schone handdoek meenemen?

– We wassen  voor- en na de behandeling gezamenlijk onze handen

– Wij doen steeds de deur van de behandelkamer voor u open

– Probeer zoveel mogelijk exact op tijd te komen

Houdt onze site of facebook goed in de gaten voor verdere informatie.

Team fysiotherapie Almere Haven